HilLllyyy 15 ocakta 433 dü 18 ocakta yani bugün 913 olmuştu tansiyonunda bir sorun çıkmadı zaten max 13 8 i gördüm o da çok nadir. Doktorum ortada bıraktı bugün beni araştırma hastanesinin üzerine attı yatış yapsınlar dedi oradaki doktorlar madem yatış yapılsın diyor kendi niye yapmıyor dedi. Doktorum gece başı 1000 TL vereceksen kabul dedi . Adam ora için yapıyormuş mesleğini tamamen. Özel hastanede başka bir doktora geçtim o da 1 hafta düzenli tansiyonunu ölç dedi.