Saliha0335 21+5 de ilk ayrıntılı da sonra normal kontrolümde teşhis koyuldu. 20mm serviks kısalığı ve 7mm-1cm civarı açılma hunileşme vardı.
22+6 da serklaj oldum 11 temmuzda.Şuanda 28+6 yım.
Dikişi hissetme mevzusu böyle ince bir şey batar gibi bu hafta oldu bir de serklajım yeniyken 2-3 kere olmuştu.Her seferinde baktı kontrol etti doktorum,bir sıkıntı yok dikiş sağlam ve açıklık gözükmüyor dedi.Eh serklaj olduğumda bebeğim 400gr dı, onun üstüne 1 kg daha aldı fazladan.Büyüdü tabi baskı da oluşuyor.Büyük riskli dönemi atlattık çok şükür.
Serklajdan sonra düşük önleyici iğne vurdular 1 tane, bir de fitil yaptılar 1 tane. 1 haftada antibiyotik kullanmıştım.Sonrasında başka ilaç kullanmadım, normal vitaminlerime filan devam.
Genel olarak hep yattım yatıyorum.Wc ye kalktım,ilk haftalarında annem yanımdaydı yemeği halletti.Sonra kayınvalidem eşim filan.Şimdi artık son 15-20 gündür dışarı çıkabiliyorum yasak yok ama ben mecburi ise çıkıyorum sadece,doktora filan.Bir de bebeğe alışverişe çıkcaz o kadar.