3033
Bende 37+2 yim🥰 haftaya çarşamba sezeryanım var .
Spor yapmaya halim yok . Ev işi yapmam yetiyor zaten . Bulaşık yemek ortalığı topla , katla koy derken günlük bir kaç saat ayakta veya oturur vaziyette iş yapıyorum zaten.
Hatta bu gün daha fazla iş yaptım WC lavabo yıkadım vs derken yoruldum.
Ekstra yiyecek olarak sebze meyve ve protein üçlümü yiyorum . Asla paketlenmiş hazır ve dışarı yemeği yemiyorum . Ev yemeği ve bol su içiyorum. Zaten asitli kola ve hazır meyve suları içmiyorum.
Dr verdiği multivitamin ,Demir ,d vitamini, balık yağımı da içiyorum.
Günüm böyle geçiyor.
Sizin doğum ne zaman , normalse günü belli olmaz da . Doğumunuzun şekli belli mi