PINARPEKER arkadaşlar belki bu konu konuşulmuştur ama ben raslamadım . 23haftam bitecek yarın. 23haftalik hamileyim yani. bebeğimin hareketlerini hep assada hissederdim. az önce de assaya öyle bi vurduki . rahimden çıkacak gibi hissettim. halende assada hep . göbek çevresine çıkmış olması gerekmiyormu bu haftalarda. yardımcı olurmusunuz. bilgisi olanlar varmı .
Ruken44 PINARPEKER ben 27 haftalığım geçen gün aynı sorun bendede vardı hastaneye gittim bebeğimin ters döndüğünü söylediler ve serum taktılar bol su iç yukarı çıkar dediler şuan çok şükür normale dönüyor gibi
ElifGuven PINARPEKER şu an 32+4 üm hala bebeğim aşağıda yapacak bişey Yok bebek orayı sevmiş demek ki ama bebek büyüdükçe ağrı çok oluyor dikkat etmek gerek geçmiş olsun ☺️
Yokk PINARPEKER hareket ederken bebeğin asağı inmstr hareketleriyle alakalıdır korkma bsy olmz ins🙏 erkekler cok harektli olr kıpır kıpır
PINARPEKER ElifGuven ağrı nerelerde oluyor peki elif hanım .. bunun için doktorumu aramama gerek yok yani dimi😊😊
Shnayse Bende 23+3 haftalik erkek bebege hamileyim bende cok asagida biraz da agrili hissediyorum ilk gebeligin hareketleridir herhalde diyorum saglik ocagina gittim sabah bir sorun yok dedi insallah hersey yolundadir 🙏🏻😊
Gulsummldr PINARPEKER ben 21den beri öyleyim. Doktora sordum normal demişti. Muayenede bebeğin yeri normalse paniğe gerek yok. Bebek büyüyo daha snra daha çok baskı yapacak vajinana demişti
Ebbrruu Benimde hep aşağıda bazen taş gibi oluyo canımı acıtıyo 21+3 hafta. Detaylıda muaynelerde hiç bişey demediler yeriyle ilgili ama bidahaki gittiğimde sorucam bende
PINARPEKER [bilinmeyen] amin canım inşallah. rabbim tamamına erdirsin inşallah. ben çalışyorum benim için dinlenmek çok zor..
Hdamla PINARPEKER bende 26 haftalığım ve bebek hareketlerini aşağıda hissetmemin normal olduğunu söyledi doktorum 😊
Dedem Ben de 27 haftaliğım baş aşağı duruyor kaç haftadıŕ. İki gündürde bebek hareketimi rahim kasılması mi sebebini bilmediğim ağrılar oluyor aşağıda.