Sedaaaa25 Kızlar merhaba, 20+6 haftalığız rahim ağzı kısalığı var dedi doktor sınırda şuan çok sorun teşkil etmiyor ama Günde bir tane Progestan fitil kullan dedi. Bu durumu yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor
sansli_anne Sedaaaa25 ben varım canım öncelikle geçmiş olsun kaç ölçtü doktorun bu arada progestan yapmayı ihmal etme çünkü çok önemli bizim için bol bol yatıp dinlen tuvalet yemek harici mümkünse ayağa kalkma ki ilerleme olmasın inşallah ilaçla birlikte normale döner ki dönmezse serklaj der onu da geç kalmadan yaptırmanı tavsiye ederim çünkü bebeği tutan o dikiş atılmasından korkma 20 dakikalık bir işlem inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 🙏🏻🌸 unutma ki moral çok önemli sakın üzülme
elifatncr Sedaaaa25 bende 22+2 yim dün detaylıda öğrendım 24 mm ile fitil kullanmaya başladım sizin kaç mm çıktı
Sakyol12 Sedaaaa25 bende bir ay önce bu durum yaşadım 30 çıktı progestan kullandım 2 hafta boyunca sonra doktorumu değiştirdm direk progestanı bıraktırdı çünkü kısalan bir şey uzamaz dedi progestan kanama olunca kullanılır dedi 2 hafta oldu progestan kullanmayı bıraklı bugün kontrolüm vardı ve hala 30 yani çok şükür progestan rahmi yunuşatıyormuş bilginiz olsun hanımlar
Sedaaaa25 sansli_anne çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun💕 24 mm ölçtü ama böyle dinlen dikkat et falan detaya girmedi çok teşekkür ediyorum önerilerin için, sadece günde bir tane fitil kullan dedi
Sedaaaa25 elifatncr Benim de 24 mm ölçtü günde bir fitil yazdı inşallah hepimiz için hayırlısı olur 🤲🏻
sansli_anne Sedaaaa25 seninki bir nebze de olsa iyi kuzucum canını hic sıkma Allahın emanetine sahip çıkmaya çalışalım yeter ama dediğim gibi sen bolca dinlen mümkünse bide doktor içine sinmez bişey olursa değiştir perinatoloji doktoruna da görünebilirsin 🌸💙
elifatncr Sedaaaa25 merhaba seda hanım kontrollerınız nasıl gidiyor nasıl geçiyor günler merak ettim kısalmanız aynı mı kaldı yoksa Bir artış iniş oldu mu
Sedaaaa25 Sakyol12 her doktor farklı bir şey söylüyor napacağız😢 benim de kanamam yok ama her gün bir tane kullan dedi ben de o iyi gelir diye ümitleniyordum
Sakyol12 Sedaaaa25 doktorlar ilaç kullandırtmayı seviyo maalesef ben perinatolga göründüm ve progestan kullanınca inanınki ağrım oluyordu bıraktım çok rahatım moralinizi bozmayın stres yapmayın bir sıkıntı olmaz umarım ☺️
Sedaaaa25 sansli_anne Elbette önerilerini dikkate alacağım çok teşekkür ederim içime su serptin Allah bin kere razı olsun ♥️