hayat_23 Kızlar çok açık pembe leke geldi peçeteye silerken , ama çok az idrar testim negatif.🌸 Reglme 6/7 gun var sizce neden olabilir ? Başına gelen var mı🎈
femme_sans_defense hayat_23 Kız bu sakın yerleşme kanaması olmasın ?? 😁Hadi inşallah hamilesin Aha da buraya yazıyorum sen hamilesin Bak doğru çıkacak🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Orsem gunesligun belki alakasız olacak ama 16 haftalık gebeyim ve iki gündür bebeğim sağ kasığıma baskı yapıyor özellikle geceleri çok belli normal mi ? Otururken bile fark ediyorum bebiş sağ kasığımda
Suzan-mustafa55 gunesligun öyle deme kuzum o umut başka hiç birşey de olmaz ben bilirim ayda kaç kez tst yaptığını olmiycagini bile bile rabbim kimseye evlat hasreti cektirmesin
Brcnalprslnlblg femme_sans_defense bana da yerleşme kanaması olabilir dediler ancak dış gebelik çıktı. Gününüzü geçirmeden test yapmayın. Ama inşallah hayırlısı olur 🥰
ElifAlknl16 Öyle demeyin ya heyecanlanıyor napsin merak ediyor 🤭 Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah sende o duyguyu tadarsın kuzum
femme_sans_defense hayat_23 cansın🥰 umut her zaman içimizde saklı sadece biz onu dışarı çıkarmaktan korkuyoruz kırılır parçalanır diye….😏
Asyarslan60 hayat_23 testinizi gördüm kuruma çizgisine benzemiyor umutlandırmak istemem ama bence adet gününüzü bekleyip kan vermek,inşalallah vardır❤️🌸
gunesligun hayat_23 yani pembe leke psikolojik olamaz. Hamilesin demk. Yarın sabh kaset test yap. Pozitif çıkana kadr yap😳