yagmur12 Haribo Benim ki iki hafta önde gidiyor normaline göre o yüzden de hemen yarın şeker yüklemesi istedi
yagmur12 Nvn Doktordan yana çok şükür sıkıntım yok ama etrafımdaki beni çok tereddüte soktu yok iyi değil yaptırma falan diye
HulyaKrg yagmur12 sen etrafina bakma doktoruna bak bir bildigi vardir..baska doktorlarada sorabilirsin ama etrafindaki insanlari bosever herkes bisey soyler
GldenRzgarAkta Canan karatay bu şeker yüklemesinin gereksiz olduğunu savunduğu için 15 gün meslekten mem edildi. Hala akıllanmadınızmı belki şekeriniz var belki bebekte sıkıntı var doktor yaptırım diyorsa vardır bir bildiği sağın solun lafına bakmayın doktorunuzu dinleyin. Gereksiz bişey olsa devlet hastaneleride yapmaz zaten 👍