Sevdanur522 Kizlar doktorum D vitamini verdi ama midem kaldirmiyor nasil kullanabilirim yiyecekle kullansam birsey olur mu tiksinti geliyo bana
Deletedmom_33 Sevdanur522 devit 3 verdi bana endokrinoloji doktoru günlük 12 damla kullanıyorum zeytinyağı gibi tadi
Mdjdjdks Sevdanur522 Doktor bana da verdi suya damlatıp içmemi söyledi gerçi Dvitaminini çok düzenli kullanmıyorum 😒
Klcaysgl Ozlemisak onu pek bilmiyorum da bana damla şeklinde vemişdi meyvesuyuna 9 damla damlatip içiyodum bulandirmiyodu beni
Gizem260 Ben daha 9+4 üm zamanı gelmedi ama sağlık ocağından ebe verdi devit3 sanırım 12.haftadan itibaren başla dedi ama doktora da soracağım bi gittiğimde iyi mi kötü mü
Gizem260 Nasıl kullanacağımı da sordum yağda çözünür d vitamini zeytin yağına falan damlat dedi ama mümkün değil yani zaten mide bulantım var anca portakal suyuna falan damlatır kullanırım kokusu falan yoksa
Furkanesra06 Sevdanur522 Bende 2 aydır coledan kullanıyorum başlarda ekmeğe damlatarak kullanıyordum ve bu yüzden çok istifra ettim artık hergün 1 mandalinayı sıkıp onun içine damlatıp kullanıyorum başka çözüm yolu bulamadım sana da öneririm kokusunu engelliyor en azından 🤷♀️
Bebekbudakveannesi Sevdanur522 ben ocean vitamin d kullanıyorum.damla olarak ağzıma sıkıyorum.tadı zeytinyağı gibi olduğu için rahatsız etmiyor zaten küçük bir miktar almış oluyorum.