elifbzdmr28 Birminigin_annesi çok şükür iyi geciyo diyelim iyi olsun mide bulantilarim ilaç sayesinde biraz azaldı ara sıra kasık ağrılarım oluyo bide oturunca alttan baskı hissediyorum bazen çok rahatsız ediyo o ama bebegim için herşeye değer o iyi olsun yeter diyorum 🤗