Acemianne__ Kızlar bu yalancı sancı mıdır nedir gündüz iyiyim akşam oldu mu alarm kurmuş gibi belime kasıklarıma sancı vuruyor adet olcak gibi hissediyorum kıvrandırıyor biraz neden özellikle akşam bu nasıl birşey böyle mi oluyor 37 haftalık
ZZeynepP1903 Acemianne__ bu bende de oluyor özellikle aksamları agrılarım cogalıyo bacak ve kasıklarda 🤦🏻♀️ 37+3 bende normaldir sanırım 🤷🏻♀️
Acemianne__ ZZeynepP1903 bacakta kasıkta belde aşağıya baskı oluyor bazen ne bileyim cok tuhaf her gün mü oluyor sizde de
yaseminmelih585 Benim kalça ve pelvis bölgesi çok dehşetli şekilde vuruyor romatizmal ağrı gibi sağa sola dönerken çok canım yanıyor
Acemianne__ yaseminmelih585 bebegin başının pelvik tabana oturması nedeniyle oluyomuş o bende acı şeklinde değil de ağrı olarak var
SerraveAnnesii 31+5 olduk kızlar bu yalancı sancı nasıl oluyor bugün belime bir ağrı girdi bi de kasıklarıma ağrı girdi öyle bir şey mi 🥲 ilk gebeliğim tam anlayamıyorum ama doktorum bu haftalarda yalancı sancılar başlar demişti
Acemianne__ SerraveAnnesii benim de ilk gebeliğim işte ağrı oluyor sertleşme oluyor herkeste değişiyor galiba ağrının şekli de. Evet o haftalarda kasılma ve ağrı başlıyor bende de olmuştu ama şu anki sanki daha farklı
ZZeynepP1903 Acemianne__ evet cnm oluyoo otururken kalkarken bıle zorlanıyorum özellıkle sol bacagımda oluyo. Bebegin bası asagı pozısyonda artık onunda etkısı olur mu bilmiyorum ama doktoruma sordugumda normal artık bu agrılar dedi
SerraveAnnesii Acemianne__ Anladım teşekkürler sizin doğum zamanı yaklaşmış düzenli sancı olursa doktora gidin bence
Acemianne__ SerraveAnnesii düzene biner inşallah yakın zamanda 😔Allah size de kolaylıkla tamamlamayı nasip etsin az kalmış 🥲