Cotanakk 32+4 üm az önce kasığıma öyle bir sancı girdi ki aniden çığlık attım bu zamana kadar çok hafif sızlama hariç kasıklarımda ağrı olmamıştı. Bir daha olmadı inşallah olmaz ama çok korkuyorum yalancı sancı olabilir mi? Yaşadınız mı böyle bir durum?
leylo29 Cotanakk cnm ole sancilar oluyor bnde adet sancilari cekiyom yani yalanci sancilarmış 33 haftalik olduk hala ayni ara ara vuruyor cok agrirsa doktora gittimi sor enfeksiyon da olabilir bebekten de olbilir oynadica karnimizds hani aciyor
Clementinee Cotanakk yok canım benm öyle bi akıntım yok ama enfeksiyon çıktı hiç belirtim yoktu hatta
Cotanakk Clementinee siz ne şikayetle gitmiştiniz doktora nasıl öğrendiniz bana bir kere sancı geldi sadece ama çok şiddetliydi bir an doğuruyorum sandım
Clementinee Cotanakk kasıklarımda ağrı ile gittim ve pembemsi kan geldi enfeksiyon çıktı canım. Bende doğuruyorum falan sanmış korkmuştum baya
Cotanakk Clementinee ben enfeksiyondan çok çektim iki ay önce ya inşallah yeniden yaşamam aynı şeyleri :(
Cotanakk leylo29 doktorla konuştum da sık sık tekrar ederse gel dedi böyle şeyler olabilir dedi ama yani efsane bir şeydi inşallah doğum sancısı böyle değildir dedim içimden yoksa bayılabilirim 😂