Esras88 34+0 3120 gram 50 cm 3 hafta önden allah şahit çok korkuyorum ben eski bir şeker hastasıyım ve ameliyat oldum , çok şükür şeker çıkmadı ama ben 6000 kg doğmuşum eşim ve ben 178 184 boylarındayız. Kıyaslama olsun diye söylemiyorum 3 hafta önden gittiği için sizin kilonuz haftasında maşallah diyorum. Normalde sezeryan görünürdü ama bende siğil olduğundan zorunlı olucam zaten