Kızlar 12+4 hamileyim. Dün ikili test yaptırdım ense kalınlığı 1.1 çıktı doktor iyi görünüyor dedi. Birde kan verdim o da bugün çıkmış e nabizdan baktım.
sonuç böyle internetten baktım da anlamadım sorun görünmüyor değil mi? Sonuç için gitmedim daha aklıma takıldı.