gmzkcl Merhabalar, hamile külotlu çorabı giyen var mı? Rahat mı? Ve bedeninizi neye göre seçiyorsunuz?
nisaninannesi2 gmzkcl Pentiden almıştım, çok rahat 24 haftalıkken aldım 35 oldu hala kullanıyorum. Benimki 3 bedendi sanırım.
MelekPotter Ben de aldim pentiden kullanıyorum 20li haftalardan beri.. 3numara idi sanirim. Esnek oldugundan 20lerde de simdi 30 larda da oluyor rahat..