Merve-
Selam, korkma sakın tsh hormonu hamileyken 2 buçuğun üstüne çıkarsa tehlikeli oluyor diye ya levotiron yada euthyrox diye bi ilaç veriyorlar. Emdokrinci ilacın dozunu ayarlıyor. Bunu içmen gerek yoksa bebekte tehlike olur. Ben ikinci hamileliğindeyim ilk ve en önemli şey olarak buna baktırıyorum. Ayda bir git sağlık ocağında kan ver aç karna gideceksin tiroidle ilgili bütün testleri yaptıracaksın. Doğumdan sonra da en az altı ay takipte kalacaksın, hayırlı doğumlar.