Hgmom1 Kızlar 2 gündür beyaz sümüksü bir akıntı var. Sadece gebelik belirtisi değildir dimi siz yaşadınız mı?
sedamom00 Hgmom1 canım bu bnde de çok oluyor yine bile var neden oluyor bilmiyorum adetim bittikten sonra hemen başlıyor akıntı
Fatma066625 Hgmom1 o akıntı bende de var ama adet olmadım 10 gün gecikmem var inşAllah hamilelik vardır hiç olmazdı bende ilk defa oldu yumurta akı gibi bir akıntı
leylo29 Hgmom1 Canim gebelikte olan seyler genelde bole akinti yinede doktora gitmeni tavsiye ederim 😉
01_08 Eğer hamilelik ile ilgili bir şüpheniz yoksa o yumurtlama gününde olduğunuz anlamına geliyor diye biliyorum bir doktor öyle açıklama yapmıştı ama hem adet gecikmesi olup hemde bu durumu gözlemlediniz ise bir doktora danışın derim
Fatma066625 01_08 âdetlerim düzenli üstelik yumurtlama günlerini takip ediyorum ovalasyon testlerini kullanıyordum yumurtlama olayı cokdan geçti ama suphemiz var hamilelikle ilgili çünkü hiç böyle gecikmem olmadı
Hgmom1 leylo29 Teşekkür ederiiiim tavsiyeniz için 🌸 10 gün önce gittim süt hormunu yüksek çıktı ilaç verdi inşallah düşmüş ve gebeyimdir 🥴🙏🏼🌸