Anne88 https://imgyukle.com/i/opBleH kızlar normalde hamileyim ama akibetim şuan belli değil beta takibi yapılıyor ve dun doktor kist olduğunu farketti burda keseye ait bişey yok degilmi olsa söylerdi 🥺
Bukiiiiiiii Anne88 Daha cok erken görürsün insallah yengemdede kist vardi zararsizdi dogum aninda o da gitti zamanla keseyide bebegide görürsün üzme kendini❤
FeriDee Anne88 baanaa da yeni öğrendiğim zaman kistin var 5cm demişti ama sonradan haftam ilerledikçe kayboldu suan 20 haftalığız kist görmüyorum dedi inşallah sizinde öyledir
Busra_1999 Bende ilk öğrendiğimde 5 haftalikti kesenin yanında kist vardı şimdi 11 haftaligiz kendindiliginden küçüldü kayboldu bı sorun çıkmıyor erimesede demişti doktor inşallah sende sağ salim kucağına alırsın