Tubabora Merhaba Arkadaşlar Bir kızım var 9 yaşında 6+4 haftalık hamileyim kese görüldü gelişimi güzel denildi fakat kalp atışını duyamadık böyle geç döllenme olırmuş bayramdan sonra gideceğiz çok endişeliyim bebeğinin kalp atışını geç duyan var mı?
Sarperinannesi Tubabora hiç kötü düşünüp bayramı da kendinize zehir etmeyin bence, 7. Hatta 8. Haftada kalp atışı alanlar var ☝️ İçiniz rahat olsun, güzel haberinizi de paylaşırsınız inşallah 🙏
Cismmpoyraz48 Tubabora biz 7+4 duyabildik cnm 6+ 4 de bizimde duyulmamsti şimdi 17. Haftadayiz endişe etme herşey normalse duyulur 😊
Damla26 Ben 6 da gittim 6 demişler di hafta olarak başka doktor da 6 olsa duyulur dedi yoktu 1 hafta sonra duyuldu
Ssshhh Canım alttan baksa doktor kalp atışı hemen görülüyor karından bazen geç duyuluyor bence bayramdan sonrayı bekleme git yine açar inşallah
Tubabora Bende çok korktum eşimde kesede Bişi göremedik doktor ne kadarda sıkıntı yapma desede korktum 😟