[silindi] aksam 6 7 den sonra bi ilik dusa girip kendime gelmeye calisiyorum evin isini de anca o zaman yapabiliyorum evin icinde dolaniyorum is yaparken sonra da parka çıkıyorum iyi geliyor ama 3 gun falan hic kipirdayamadim yattim hep bugun biraz daha iyiyim. Bugun bi ara baktim kendi kendime hava durumuna bakiyorum netten 😁 siyirdim iyice