Fatnur38 Kızlar 4 bucuk haftalıkken kesemiizi gördük hersey olması gerektiği gibi bugun 5+6 persembe gününe randevu buldum 6+1 olyoruz kalp atısını duyup bebişi görebilir iyim acaba korkym Bi belirtm yok ya bos gebelik se diye korkuyorm
moom222 Fatnur38 duyablarda var cnm bn 6+5 de duymuştum sende duyarsın inşallah yolk kesesine kalp atışında falan güzelce bak
Fatnur38 moom222 insallah canm bazıları keseyi de gec göryo ben erken gördm ya braz umutluyum duycam gibi hissediyorum ama genede korkuyo insan
Fatnur38 La_le valla kuzum zor randevu buldum artık duyamasamda gttigmde kendisi randevu verir diyerek aldm
La_le Fatnur38 tatlım zaten o gün duymasan 10 içinde seni tekrar çağırıyor randevu almana bile gerek kalmıyor ozaman
Marsilya34 Fatnur38 Fatnur38 bazı doktorlar dinlemiyor canım bebeğe zararlı diye Türkiyedeki doktorları bilmiyorum ama yaşadığım yerde 9 haftalıkken dinleti ama 7 haftalıkken ultrason da gösterdi sadece bak kalbi burda atıyo diye
portakalcicegii Fatnur38 merhaba görürsünüz büyük ihtimalle 🤲🏻 İçinizi rahat tutun. Keseyi gördüğünüzde son adet tarihinize göre mi hesapladı doktorunuz
Fatnur38 portakalcicegii son adet tarihime göre suan 6 haftalık olması lazm canm arada 5 gün felan var sanrm ama doktorm gec döllenme felan demedi 4 bucuk haftalıkken gttigmde bana 17 gün önce gebe kalmıssın dedi
IlknurSrz Fatnur38 canım ben hemen gitmedim doktora zaten geçen hafta cuma günü gitmiştim keseyi de bebeği de gürdük kalp atışını da dinledik 😍