zeynnn5441 Merhaba hanımlar ara ara karnımın sağ tarafında gobegimin yanında yani. toplanma oluyor sanırım sertleşiyor karnım o yüzden sizinde böyle oluyor mu ? Normal mi bi süre sonra geçiyor tabi.
aysnrsvs zeynnn5441 oluyor benimde 23+3 haftaligim kasılır gibi oluyor sertleşip sonra normale dönüyor
gunessbeste Daha çok yeni yaşadım. Doktorum tüm karna yayılan bir sertlik olursa doktora gel dedi. Tek taraflıysa endişelenme demişti ama Baskı da hissediyorsan bu durumda yine de ne olur ne olmaz gel bakalım demişti.