Bende iki tane test yaptım ikisi de silik çizgi çıktı.Daha önce yaptıklarımda bembeyaz kalmıştı kuruma çizgisi olsa çıkardı illa ki diye düşünüyorum ama olmadı 👎 kan testi verdim 1.20 çıktı sonra biraz zaman geçince verdim 1 olmuş.Adet dönemimi bekliyorum artık gelmezse erken gebelik testi yapacağım ya da yine kan Allah inşallah nasip eder isteyen herkese ❤️🥺