Selincci Merhabalar, 2 haftalık hamileyim fakat yumurtalıklarımda 6cm lik kist var bebeğe zararı olur mu yaşayanlar var mıdır?
Anne88 Selincci Canm bende de kist gördü dün beta degerin kaç oldu bide iki haftalık odlugunu nasıl anladın ben ne zaman ultrasona girsem bısey gozukmedi
nurky0 Selincci 5 haftalıkken gittiğimde bendede görüldü kist. 7 haftalık da kalp atışını dinlemek için gittiğimde kaybolmuştu. İnşallah sende de öyle olur