Firstexcitement Evvet tatlış anneler 38+1 deyiz butonumuz da gelmiş. Butonu gelen anneler toplaşınnn 🌸💃🏼💃🏼🌸💓💓💓
Elanurgvn61 Firstexcitement Yaa masallah ben bu butonu çok merak ediyorum ekran fotoğrafı atma şansınız varmı🤩🥰
MerveNur- Firstexcitement aynen valla 3 gün önce bizim de girmemişti 3 gündür bi sürü şey yaptım bugün de vajinama çok bastırıyor inşallah girmiştir diyorum🥲
Firstexcitement Elanurgvn61 fotoğraf atmayı bilmiyorum ki burdan 🙈 çok havalı bir buton değil ss aldım da atamıyorum nasıl atılıyor ?
Elanurgvn61 Nuryalinn Çok teşekkür ederim canım Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰❤
busrakaripek Firstexcitement sizin normal olacak galiba benim sezeryan 😊 yarın gün verecek bakalım en geç pazartesi doğuracağım 🥰
Firstexcitement busrakaripek Evet bir sıkıntı olmazsa normal inşallah ama tabi bilinmez son dk sürprizleri bile oluyormuş 🌸💓 hepimize sağlıklı doğumlar