dilaaaraozturk Kızlar 2 gündür gribim 25 haftalık gebeyim ıhlamur içilir mi emin olamadım bilginiz var mı ?
vbvy1 dilaaaraozturk ben içtim ama baharatcıdan aldığımı 1 yk koymustum bise olmadı kücük fincanla , büyük bardakla içme bir de sık sık icme bitki cayları zaten onerılmıyor genelde hamilelikte
Eminedmr dilaaaraozturk İcebilirsin ama şüphe varsa içinde ballı zencefil tüket oda iyi geliyor gribe
Klcaysgl İçiliyo canim ben günde iki badak içiyorum balli limonlu gripken iyi geldiydi doktorum önermişdi
dilaaaraozturk emineessahin kan sulandırıcı etkisi vs var yazıyordu internette o yüzde şüphede kaldım ama gripkende başka biiey yapılmıyor 😩
Klcaysgl Değişik adlarda bitikiler saydi bana içmediğim için pek takilmadim özellikle ihlamur dedim ondan bişey olmaz dedi
moom222 Rabia55_ düşük yapanlarda içe bilrinmi acaba tehlike arz eder mi ben üç düşük yaptım şuan 9+4 ama düşük tehlikem yok