Enfeksiyon bebek için çok çok tehlikeli bir durumdur. Kesenin delinmesine bile sebep olabilir. Bu yüzden mutlaka antibiyotik kullanmalısın. Bende kullanmıştım. Ve doktorum bana bilimsel olarak hamilelikte antibiyotik kullanımına ait bi zarar yok ama enfeksiyon çok tehlikeli diye anlatmıştı. Zaten hamilelerin kullanabileceği antibiyotiktir. Enfeksiyon çok ciddi bi durum doktorunun verdiği ilacı kullanmalısın