ayse_nur4444 benzerini doktorum da bana söyledi. Günde 2 saat kadar yürüyorum, squat yapmaya başladım iki gündür, sıcak duş diyolar bi de hurma yemek gerekiyomuş ama benim gebelik şekerim var zaten o yüzden bebeğim iri. Bildiklerim bunlar deniyorum da. Geçen hafta hiç açılmam yoktu, yarın tekrar kontrolüm var bakalım ne diyecek. 38+4 üm bu arada 😄