Kızım 6 aylık corona oldu öğlen 11 den beri ateşi var 37 nin altına düşüremedim korkuyorum bişey olacak havale falan geçirecek diye ödüm kopuyo, 3 defa ılık su ile duş aldırdım , 5 er saat arayla iki defa çay kaşığı kadar calpol verdim ama yok fayda etmiyo bi ara 36.5 oldu geri yükseldi ya 39 bile gördük ama 37nin altına inmiyo şimdi akıl verin nolur