aaysee bence çok sıkı olmamak şartıyla ilk başlarda olabilir çünkü bebeği alıp koyarken daha kolaylık oluyor incinmez diye düşünüyorum ama çok uzun süreli ve sıkı bağlamamak şartıyla sonuçta meleklerimiz karnımızda serbestler ☺️ Benim kardeşim durmamıştı yarım kundak yapıyorduk ☺️