kahvesever__ Sevgisglm hamilelikte normal maalesef bende de oluyor Bazen sabahtan akşama kadar uyudumu biliyorum
Bebiscann Sevgisglm hamilelikte hormonların etkisiyle oluşuyor bu uyku hissi canım ahh ne uyuyordum hamileyken yaa özledim 😍🤣
Sevgisglm Bebiscann ilk zamanlar oluyordu ama 2 gün öncesine kadar iyiydim 2 gündür kafam kalkmıyor şükür hastalıl belirtimde yok sadece uyku halsizlik aşırı üşengeçlik 28 hafta oluyorum yarın itibairyle normal mi bu haftalarda
Bebiscann Sevgisglm evet canım benek ağırlaştı son haftalarda bi güç bi enerji geliyor ve doğum yapıyorsun