27 haftalığım şu anda yaklaşık ¾ haftadır iç çamaşırım ıslak oluyor günlük ped kullanıyorum akıntım için ona rağmen iç çamaşırım bildiğiniz sırılsıklam oluyor normal bir durumdur diye doktoruma da danışmadım hiç ama rahatsız olmaya başladım endişe edilecek bir durum mu acaba internette amniyon sıvısı olabilir yazıyor çünkü