Brfnkyldz bazen kullanilan ilaclar da yapabiliyor diye sordum, ben doktoruma seffaf akintim oluyor ara ara demistim gecen hafta kontrole gittigimde, yesil koyu sari kahverengi pembe kirmizi parcali akinti vs olmadigi surece korkmana gerek yok demisti, beyaz ve seffaf normal nitelendiriliyor genelde ama yine de doktorunuza danisin tabiki iciniz daha rahat eder