gunannesiii Martta doğum allah nasip ederse kış bebeği olmuyor diye almana gerek yok battaniyeye sarar doktora falan öyle götürürüz diyorlar ama mart anneleri siz böyle dışarı çıkarken giydirmelik tulumlardan aldınız mı gerekli mi sizce ?
Minekorkmaz gunannesiii ben almadım o tuluma vericeğin parayı başka bir ihtiyacını karsıla bence. Cunku kış günü sayılı cıkıcaksın dısarı. Sonrada zaten serpilicek yaz gelicek bi dahaki kışa giyindiremiyceksin. Ama tabi sen bilirsin benm fikrim bu
Fulyaaa1 gunannesiii almayı düşünmüyorum cok kısa süreli giyer alırsam da ki Hatay’da yaşıyorum yaz çabuk geliyor orayı bilemiyorum. Ben diğer kışa alıcam
clkklc gunannesiii ben de almayı düşünmüyorum zaten battaniyeler vb örtüler yeterli olacak sonrasında yaz gelecektir o yüzden seneye kış öncesi alacağım kozmonot tulum.
Aylinulu gunannesiii benim subatta dogumum ikinci el sifir ayarinda buldum cok tatlis dolap uygulamasindan siz de bakabilirsiniz. 60tlye almistim 🥰
Lulikli gunannesiii canım ben bu tulumu aldım. Battaniye de atıcam üstüne ama bir bütün halinde bu şekilde olması daha hoşuma gitti. Bebeğim erkek bu arada üründe kız bebek yazıyor ama unısex. Rüzgarı kesicek gibi bi ürün. Lc çarktan indiirm de vardı daha uyguna aldım. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Tulum/5315918/1799973
elaweannesi gunannesiii ben owli dış kundak aldım canım çok güzel geldi alcaksan tawsiye ederim https://ty.gl/91mmn60fko Şu an 50₺ kupon indirimi war öylece 250₺ ye geliyor
Zehraaaaaaaaaaa gunannesiii gereklimi bilmiyorum ama bende martta doğum yapıcam mart başı kıyafetlerini de kalın almadım o yüzden bi tane astronot tarzı aldım hm den indirimdeydi.
Zehraaaaaaaaaaa Nazliya_ bi tane kalmıştı 3 6 ay ufak olsa ufak alırdım zaten bi kaç ay giyicek. Bi tane kaldığı için cokta beğendiğim için aldım bende ☺️
Zehraaaaaaaaaaa Nazliya_ yenidoğan bebek nasıl oluyor bilmiyorum ki bende😀😀 büyükte olsa sıkıntı olmaz bence. Var mı beden ben onlineda göremedim yoktu.
Boesie gunannesiii Ben aldim martta dogum yapcam insallah welsoft tulum aldim buyuk aldim biraz icinde yuzecek gibi olur basta ama yil sonu yine kis sonucta yil sonu giyer😂 bide ankarada yasiyorum gec isiniyor erken soguyor o yuzden lazim bence