Isilay83 Canm benim kaç haftalık olduğunu bilmiyorum geçen çarşamba ilk öğrendim 36 çıktı iki gün sonra 125 çıktı üç gün sonra 485 çıktı pazartesi bidaha gidicem doktora ne olcak bilmiyorum kimyasal yada dış gebelikten supheleniyorlar benim adetim çok gecikti pko var ama bilmiyorum