Esra___ Şuan aynıyız seninle bende 27+3 haftalığım bazı zamanlar bende yaşıyorum bu durumu doktora gitmiştim endişe duyduğum için ve normal dedi bebeğiminde iyi olduğunu söyledi önemli olan bu canım öğrenince iyi olduğunu çok rahatlamıştım artık tam bir düzenleri var uyku uyanıklık dönemlerinde belki bundandır yada sen kendini yorgun hissediyorsan stresli isen de bebek hareketleri yavaş olabiliyor ve hissetmekte güç oluyor haliyle