Neslihanmyk Kızlar selam 11+4de kahverengi leken oldu 1bucuk gün sürdü şimdi 12+1oldum doktorada gitmedim endişeliyim.boyle bişey yaşayan oldu mu
Babylove06 Bende geçen hafta 11 deyken olmuştu çok aşırı kusmustum sonrada haff açk renk kanla kwrısık akıntı gelmişti fitil yazdı doktor sonra durdu devam ederse gidersin doktora