EbruGnc Midem bulanıyodu normalde sadece onun için prilam kullanmaya başladım o geçti bu seferde başım dönüyo kızlar çözümü olan var mı ?
Bebiscann EbruGnc tansiyonun düşüyor mu canım belki ondandır bende tansiyon düşüklüğü nedeniyle baş dönmesi oluyordu
EbruGnc Bebiscann Canım acaba kan şekerim mi düştü dedim tatlı bişey attım iyi geldi ondan mıdır acaba 😔
EbruGnc SEVGIMSEN aç kalmamak gerekiyor doktor bana 6 öğün yemelisin dedi ara ve ana öğün olmak üzere hiç mi yemiyorsun