Yürüyünce daha çok ağrıyor kastırıyor sanki şimdiden teşekkürler
Buse-5 bende de oluyor canım 19 haftalığım hatta bazen kalkamıyorum bile ama normalmiş
HGulsah evet baya zorluyor her hafta başka başka biyerim ağrıyor 😣