14 haftalık hamileyim rahmim kalp şeklinde hata üst daha basık laparaskopi ve histereskopi oldum ama düzelmedi🥺 ameliyatttan önce iki kürtajım var şuan 14 haftalığım benim gibi olup bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı acaba😞lütfen bana dua edin kızım bana tutunsun onu sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağıma alayım🤲🏻😞🥺