Bugün ayrıntılı usg ye girdim bebekte hiç bir sorun yok ama plesenta aşağıda kanalı kapatmış bu şekil devam ederse ağrısız kanama olabilir yada normal doğum yapamayız dendi. Böyle olup düzelen var mı? :/ bebek için bi sıkıntısı yok dedi doktorum ama normal doğum düşünüyordum..