Nursedacelik Merhaba anneler, 9.haftadayım yüzümde aşırı sivilcelenme ve dudakta uçuk çıktı. Ayrıca sırtımda ve kolumda da var. Bazıları cinsiyet ile alakalı diyor böyle birşey var mı sizce? Yada bu kadar sivilce neye işaret bilen var mı? Teşekkürler
MrsMavis Nursedacelik hamileliğimin 7. Haftasinda çıktı bütün yuzumde anlim hariç yanaklarım sivilce dolu bebeğim erkek bu arada 32. Haftadayim hala aynı ne geçen var ne sönen 20 yasindayim
HappyBabyy Nursedacelik 10+1 biriz bizde de uçuk ve sivilce problemleri var. Ki hayatımda hiç uçuk çıkmamıştı dudağım şişti resmen. Birde acıyor 😥 neyse idare educuuukk😂
gizemkrgzl Valla hormonlardan kaynaklı canım benimde ilk 3 ay aşırı vardı artık yüzüme bakamiyodum yani ergenligimde bile böyle bişeyle karsilasmamistim ama 4. Aydan sonra gerçekten bir anda söndü gitti hiç yokmuş gibi 😄 cinsiyetle alakalı değil bence benim erkek bebeğim ama kız bekleyenler de aynı şekilde çıkarır geçici olduğunu bilmen yeterli ☺️
Nursedacelik gizemkrgzl teşekkürler yanıt için valla bende bakıyorum git gide artıyor bi krem falan da kullanmadım. Birde çok ağrılı oluyor bu sivilceler.
gizemkrgzl Nursedacelik rica ederimm hicbisey kullanmayın zaten bu süreçte zararlı o tarz kremler hiç gerek yok bence biz her halimizle güzeliz 😚 evet anlıyorum aciyor hemde çok ama benim bile geçtiyse diyorum herkesin ki geçer psikolojim bozulmuştu resmen😄