Busrakaya ben de nasip olurda nisan ortası gibi ☺️
Tuzladayım ben siz ne tarafdasınız? Ya hamilelik sürecini beraber geçirip sonra bebişler birlikte büyütmek o kdar güzel bi duygu ki.. düşünsenize ilerde bebekler arkadaş oluyorlar ve biz onların 1 cm hallerini biliyoruz😁😁