Uygar_kubra Şehir hastanesi veya Selçuklu tıpta doğum yapanlar var mı acaba memnun kaldnz mı Farabide mi doğum yapsam yoksa devlette mi kararsız kaldım yeni fiyatlardan sonra🖐️