Reyhanhnm Hanımlar Erkan Türkoz giden var mı memnun kaldınız mı doğum şekliniz ne oldu neye teşvik eden bir doktor kendisi
1anne2nefes Reyhanhnm ben gecen sene sezeryan oldum memnun kaldim kendisi soruyor dogum sekli nasil yapmak istersin diye birlikte karar veriyorsunuz 😊
Reyhanhnm 1anne2nefes Siz mi sezaryen istediniz bide tüm testlerinizi yaptırdınız mı ikili test normal bişey çıksada aldırmıcaksan diğerine gerek yok demişti insan aldırmasa bile neyle karşılaşacak bilmek istemez mi devam edip etmemekte kaldım açıkçası
1anne2nefes Reyhanhnm benim ozel sikintilarim oldugu icin sezeryan olmustum ikili testi evet biraz kendi karariniza birakiyor