annembabam twinsmommmm biz kullanıyoruz , memnun musunuz diye soracaksınız eğer 🌸güzel siz de memnun kalırsınız , malum fiyatlar ..
Mom54544 twinsmommmm güzel ama 199 lira olmuş artık kullanmayacağım 125 liradan 75 lira zam nedir yahu iyiki almışım sonuncu paketi ben aldım zam geldi
Fnen twinsmommmm ben kullanmadım ama arkadaşım kullanmıştı memnundu gayet, hala da kullanıyor. E bebeğe üye olursanız her hafta mesaj geliyor 40₺ indirim kuponu veriyor baby me bebek bezi için. Bende o şekilde alıyorum şimdiden 1-2-3 numara aldım
twinsmommmm Mom54544 malum fiyatlardan ben de alıyım hıc degılse 2şer paket dursun dıyorum ama hıc baby me almadım onu merak ettim :)) Yenidoğan mı sizinki?
Mom54544 twinsmommmm 4 numara kullanıyorum 3 aylık kızım yani diğerleri daha uygun şu an bence 200 lira 100 adedi 4 numaranin değiştireceğim bu paket bitince mecburen vermem 200 lira
twinsmommmm annembabam bır de sevmeleri var demi 🤷🏻♀️ 50 tanesi 57 tl diyor 1 numara kaç paket alsam acaba ikiz benımkıler:)
Bicicek_bibocek İlk bebeğime kullandım gayet güzeldi. Ama az önce fiyatlarını görünce şok oldum biranda çok zam gelmis
Bicicek_bibocek twinsmommmm 1 hafta öne 43 liraydı ve ikincisine %25 indirim vardı . Şuan her bez pahalı artık bunun fiyatına uygun diyemiyorum. Şok’un kendi marka bezi yarın indirime girecek eğer kullanan varsa onun fiyatı çok daha uyguna geliyo
Watashiva3454 twinsmommmm baby turco 80 adeti 55 tl di e bebekte bende onu aldım inş doğumca iyi olur .
twinsmommmm Bicicek_bibocek ayy cok kararsız kaldım aslında ben hep canbebe aldım ama o da kalmamış ebebek onlıne da en uygun da babyme gordum,bılemedım sımdı.
Bicicek_bibocek twinsmommmm evet normalde uygundu diğerlerine göre gerçekten ama 3 numara da falan tane hesabı yapılırsa baya pahalanms bnce
Fnen Bicicek_bibocek bilmiyorum inanın ben e bebekten alışveriş yaptığım zaman numaramı kaydetmiştim mağazaya, o zamandan beri geliyor
Fnen Bicicek_bibocek rica ederim, ablama da gelmiyordu mesaj ben kendi kodlarımı ona veriyordum sonra gelmeye başladı onada. Kullanmayan birinden rica edin gelir belki sizede sonra