alpinannesiiii Doğuma alınacam rahşm ağzı yumuşatmak icin fitil verdiler sonra nst aldılar 50 dk oldu kimse uğramadı kafayı yicem bu kadar sürmesi normal mi ya
alpinannesiiii Seda09 vallahi kafayı yemek üzereyim yavaş yavaş agrım geliyor kalkmak istiyorum kalkamıyorumda
Seda09 alpinannesiiii acaba seslenseniz filan Bi gelen olmaz mı… Allah yardımcınız olsun sağ salim bebeğinizi alın insAllah kucağınıza
Rabiasaglam En fazla 25 dakika ki o 25 dakika içinde 4 5 kere gelip bakıyolar cihaz kaymışmı doğru yerdemi diye demekki ilgilenmiyolar canım
MerveNur- alpinannesiiii bence yanınızda biri varsa çağırtın gelsinler. Bazıları bağlayıp unutuyor resmen benim de çok başıma geliyor
Meskub alpinannesiiii normal doğum olacaksa 10 cm açılana kadar nst de birakıyorlar bende sabaha kadar nst ye bağlı kalmıştım