Ama şöyle söyleyeyim çok konforlu ameliyathanede on dk bekliyorsun sonra seni bebekle hemen indiriyorlar acı hissetmiyorsun altın henüz uyuşuk oluyor doya doya öpüyor emzirmeye çalışıyorsun okadar güzel duygu ki zaten çözülüp ağrı başlar gibi olursa hemen söylüyorsun ağrı kesici ile anında kesiyorlar çok rahat benim eltim hemşiremdi oda diyor komple anestezide anne iki saat sonra iniyor daha acılı uyanıyor ama epidüral çok rahat deneyimimce ama tabi ilk beş gün eve gelince zor onda yalan yok :)