Sukranerolkaradag
Merhaba kızlar, 37+2'deyiz. 11 gün önce doktorum bebeğin ölçüsünün 2.950gr olduğunu söylemişti bugün de 2,900lerde dedi ve normal haftasına göre dedi. 5 dk sonra ölçsem de daha farklı ölçer dedi. Bunu yazmanın nedeni ultrason sonrası ölçümlere bebeğim zayıf ya da kilolu diye üzülmeyin. Doktor herhangi bir sorun olduğunu söylemediği müddetçe. Bebeğim zayıf kilo aldıracak şeylere yükleneyim de demeyin bence verilmesi zor kilolara neden olur.