Sibeltug yok 23 haftalık hamileyim, böyle batma tarzı oluyor idrar yolu enfeksiyonum vardı geçti çok şükür. Her kontrolde doktor rahim ağzı uzunluğuna bakıyor mu acaba ben daha 2 defa falan gittim doktora 1 kere baktı rahim ağzı uzunluğunda sıkıntı yok dedi, 1 hafta önce detaylıya vs girdiğim orda da öyle bişey olsa söylerlerdi herhalde. İlk hamileliğim olunca insan stres yapıyor gerçekten 😕