Meloss93 Merhaba, burada henüz yeniyim :) bir konuda yardım rica ediyorum. Biz 10+6 haftalığız. Sağ kasıkta ara ara iğne batması gibi bir acı oluyor. Bu normal mi ? Nedeni nedir . Bilen paylaşabilir mi
Meloss93 rabisimm enfeksiyondan dertliydim çok :) tabi şuan ilaç vs kullanamam ama bol bol su tüketmek gerekiyor sanırım
rabisimm Meloss93 aynen öyle. Sirkeli suylada yıkayabilirsin rahatlatır o da bende de hamileliğimin sonlarına doğru enfeksiyon çıkmıştı doktorum sirkeli suyu önermişti yapıyordum rahatlıyordum öyle